Τα πάντα για την ηλεκτρική σας σκούπα, τον απορροφητήρα σας ή τον καθαριστή αέρα σας!

  • Δωρεάν μεταφορικά αυτή την εβδομάδα!
  • Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων 30-Ημερών
  • Προϊόντα για πάνω από 35.000 διαφορετικές συσκευές!

Ερωτήσεις; Στείλτε μήνυμα στο: info@DustDeal.gr

Συχνές ερωτήσεις

Χαιρόμαστε να σας βοηθάμε!

Το ποιος παραδίδει την παραγγελία σας εξαρτάται από την χώρα και την πόλη κατοικίας σας. Το DustDeal.gr προσπαθεί να χρησιμοποιήει την ταχυδρομική υπηρεσία για παράδοση. Σε πολλές περιπτώσεις δεν χρειάζεται να βρίσκεστε στο σπίτι για να παραδοθεί η παραγγελία σας. Σε κάποιες περιπτώσεις χρησιμοποιούμε και υπηρεσίες κούριερ.

Κατά μέσο όρο, μια παραγγελία με πολλαπλά αντικείμενα θα παραδοθεί σε ένα δέμα. Ωστόσο, μπορεί να συμβεί το DustDeal.gr να υποχρεωθεί να στείλει τα αντικείμενα από κάποια διαφορετική τοποθεσία. Σε αυτή την περίπτωση, θα λάβετε πολλαπλά δέματα.

Όταν η παραγγελία σας δεν χωρά στο γραμματοκιβώτιο, θα επικοινωνήσει μαζί σας η εταιρία κούριερ. Εάν και αυτό αποτύχει, θα σας ζητηθεί να επικοινωνήσετε με την εταιρία κούριερ προκειμένου να κλείσετε κάποιο ραντεβού για την παράδοση.

Δυστυχώς, η υπηρεσία αυτή δεν υποστηρίζεται από εμάς.

Εφόσον το υποδείξετε κατά τη διάρκεια της πραγματοποίησης της παραγγελίας σας, τότε είναι εφικτό. Εάν η παραγγελία βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της επεξεργασίας παράδοσης της παραγγελίας, τότε δεν είναι εφικτό πλέον να γίνει αλλαγή της διεύθυνσης. Εάν παραγγείλατε χρησιμοποιώντας λάθος διεύθυνση, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών το συντομότερο δυνατό.

Ναι, μπορεί να πραγματοποιηθεί παράδοση σε ταχυδρομική θυρίδα.

Αφού συμβουλευτείτε την εξυπηρέτηση πελατών, μπορείτε να επιστρέψετε το λάθος αντικείμενο. Φυσικά, το κόστος της επιστροφής θα καλυφθεί πλήρως από εμάς. επίσης, θα σας βοηθήσουμε να λάβετε το σωστό αντικείμενο το συντομότερο δυνατό.

Απαιτούνται συνήθως λίγες ώρες πριν να ενεργοποιηθεί ο κωδικός και να είναι εφικτός ο εντοπισμός. Εάν αυτό δεν συμβεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών.

Τα δέματα συνοδεύονται συνήθως με έναν μοναδικό, κωδικό εντοπισμού. Όταν η αποστολή σας διαθέτει κωδικό εντοπισμού, αυτός θα προστεθεί στο ιστορικό της παραγγελίας στον λογαριασμό σας αφού παραληφθεί από την ταχυδρομική υπηρεσία. Μπορείτε στη συνέχεια να εντοπίσετε το δέμα σας κατά τη διάρκεια της αποστολής του.

Η ταχυδρομική υπηρεσία παραδίδει μικρά αντικείμενα στο γραμματοκιβώτιό σας. Συνήθως, δεν είναι απαραίτητο να βρίσκεστε στο σπίτι σας κατά την παράδοση.

Τα μεγαλύτερα αντικείμενα δεν είναι εφικτό να παραδοθούν στο γραμματοκιβώτιό σας. Η ταχυδρομική υπηρεσία χτυπά συνήθως το κουδούνι για να σας παραδώσει το δέμα σας.

Κατά μέσο όρο, οι παραγγελίες παραδίδονται εντός μίας εβδομάδας από την στιγμή πραγματοποίησης της παραγγελίας.

Το DustDeal.gr προσπαθεί πάντα να πραγματοποιεί την τις παραγγελίες ως γράμματα. Όταν κάποια παραγγελία σταλεί ως δέμα, η παράδοση γίνεται στην πόρτα σας. Εάν δεν είστε διαθέσιμοι, σας ζητείται να κλείσετε κάποιο συγκεκριμένο ραντεβού για την παράδοση.

Η παραγγελία σας θεωρείται τελική μόλις κάνετε κλικ στο 'παραγγελία' αφού επιλέξετε τις πληροφορίες πληρωμής.

Βήμα 1:
Επιλέξτε το αντικείμενο της επιλογής σας στην ιστοσελίδα και κάντε κλικ στο κουμπί 'Παραγγελία τώρα'.
Βήμα 2:
Συνεχίστε την περιήγηση και σε άλλα αντικείμενα της ιστοσελίδας εάν θέλετε να παραγγείλετε κι άλλα.
Βήμα 3:
Στο μενού, πατήστε 'καλάθι αγορών' για να δείτε τα τα αντικείμενα που έχετε επιλέξει.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί 'συνέχεια αγορών' για να επιστρέψετε στην ιστοσελίδα και αν χρειαστεί, να προσθέσετε έξτρα αντικείμενα στο καλάθι αγορών σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί 'παραγγελία' προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία της παραγγελίας.
Βήμα 4:
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας εάν πρόκειται για την πρώτη φορά που παραγγέλνετε από το DustDeal.gr. Εάν είστε ήδη πελάτης, μπορείτε να σύνδεση στον προσωπικό σας λογαριασμό. Αφού συνδεθείτε, είναι δυνατό να τροποποιήσετε και να ξαναδείτε τα δεδομένα του τιμολογίου σας, καθώς και τις πληροφορίες παράδοσης.
Βήμα 5:
Ελέγξτε τις ολοκληρωμένες πληροφορίες και επιλέξτε κάποιον τρόπο πληρωμής.
Βήμα 6:
Όταν έχετε συμπληρώσει τα πάντα και συμφωνείτε με τους γενικούς κανόνες, μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας το κουμπί 'παραγγελία'.
Βήμα 7:
Θα μεταφερθείτε πλέον στη σελίδα συναλλαγών του συστήματος πληρωμών. Όταν πραγματοποιηθεί η πληρωμή, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.

Μια παραγγελία που έχει ολοκληρωθεί μπορεί να αλλάξει μόνο την ίδια ημέρα. Όταν θέλετε να αλλάξετε την παραγγελία σας αργότερα, είναι πιθανό η παραγγελία να έχει ήδη σταλεί. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών. Θα σας βοηθήσει.

Εάν συνδεθείτε χρησιμοποιώντας το 'Ο Λογαριασμός μου', μπορείτε να δείτε ολόκληρο το ιστορικό της παραγγελίας σας εδώ.

Η κατάσταση διαθεσιμότητας εμφανίζεται σε κάθε αντικείμενο. Ωστόσο προσοχή, το ότι κάτι υπάρχει σε απόθεμα δεν σημαίνει απαραίτητα πως βρίσκεται σε απόθεμα κάπου κοντά σας. Είναι πιθανό η παραγγελία να αργήσει λίγες μέρες. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο αποστολή .

Κατά μέσο όρο οι παραγγελίες παραδίδονται εντός μίας εβδομάδας από την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να πάρει λίγο περισσότερο.

Εάν έχετε λάβει κωδικό εντοπισμού παραγγελίας, μπορεί να αναζητήσετε που βρίσκεται το δέμα από μόνοι σας. Εάν δεν έχετε λάβει κωδικό εντοπισμού παραγγελίας, τότε αυτό ενδεχομένως να μην είναι εφικτό. Σε αυτή την περίπτωση, είναι προτιμότερο να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών. Μπορούν να σας παρέχουν περισσότερες πληροφορίες.

Μπορεί να συμβεί να μην βρίσκονται όλα σας τα αντικείμενα μέσα στο ίδιο δέμα. Αυτό εξαρτάται από τον προμηθευτή και την τοποθεσία. Τα υπόλοιπα αντικείμενα θα φτάσουν μέσα στις επόμενες ημέρες.

Το DustDeal.gr συνεργάζεται με διάφορους μεγάλους παρόχους πληρωμών. Αυτοί οι οργανισμοί χρησιμοποιούν πρότυπα υψηλής ασφάλειας προκειμένου να γίνει η επεξεργασία της πληρωμής σας όσο το δυνατό με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Στο DustDeal.gr δεν χρειάζεται να πληρώσετε έξοδα μεταφοράς. Δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό.

Εάν πάτε στην παρακάτω σελίδα, https://www.dustdeal.gr/redeem, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον εκπτωτικό σας κωδικό. Στη συνέχεια, όταν τοποπθετείτε αντικείμενα στο καλάθι αγορών σας, η έκπτωση θα αφαιρεθεί αυτόματα.

Εάν μεταβείτε στην ακόλουθη σελίδα, https://www.dustdeal.gr/redeem, μπορείτε να εξαργυρώσετε το κωδικό της έκπτωσης του κουπονιού σας. Στη συνέχεια, όταν τοποθετείτε αντικείμενα στο καλάθι αγορών σας, η έκπτωση θα αφαιρεθεί αυτόματα.

Ναι, μπορείτε να εξαργυρώσετε το κουπόνι στα ηλεκτρονικά καταστήματα BatteryUpgrade, Dustdeal και LightUpgrade.

Το DustDeal.gr προσφέρει διάφορες μεθόδους πληρωμής. Μπορείτε να δείτε ποιες μέθοδοι είναι διαθέσιμες σε εσάς κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας στην ακόλουθη σελίδα: https://www.dustdeal.gr/payment.php

Δυστυχώς, δεν είναι εφικτό να πληρώσετε με επιταγή.

Το DustDeal.gr συνεργάζεται με διάφορους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών. Οι οργανισμοί αυτοί διαθέτουν υψηλά πρότυπα ασφάλειας προκειμένου να κάνουν την επεξεργασία της πληρωμής σας όσο το δυνατόν με μεγαλύτερη ασφάλεια. Το DustDeal.gr δεν αποθηκεύει ποτέ ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες πληρωμών, όπως αριθμούς πιστωτικών καρτών και κωδικούς pin.

Εάν διαθέτετε πιστωτική κάρτα Visa, American Express ή Mastercard, μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας άμεσα μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος πληρωμών Adyen.

Συμβουλή: Οι τράπεζες και οι πάροχοι πιστωτικών καρτών είναι πολύ αυστηροί και θα πρέπει χρησιμοποιείτε το ακριβές όνομα (μαζί με τον τίτλο) που υπάρχει πάνω στην κάρτα, με 100% ακρίβεια. Παρακαλούμε ελέγξτε την ημερομηνία λήξης (μήνας και έτος) και τον αριθμό CVV2. Φυσικά και ο ίδιος ο αριθμός της κάρτας είναι πολύ σημαντικός.

αντιμετωπίζετε προβλήματα πληρωμών, ορισμένες φορές με μηνύματα που δεν είναι καθαρά ή που δεν υπάρχουν καθόλου; Τότε ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές ή ζητήστε βοήθεια από την εξυπηρέτηση πελατών. Ορισμένες φορές οι πελάτες αντιμετωπίζουν προβλήματα, επειδή η κάρτα τους δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη ή έχει μπλοκαριστεί. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι χρήσιμο να επικοινωνήσετε με την τράπεζα ή τον πάροχο της πιστωτικής σας κάρτας για βοήθεια.

Το PayPal αποτελεί μια διαδικτυακή μέθοδο πληρωμών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σχεδόν σε κάθε χώρα του κόσμου. Το PayPal διαθέτει διάφορες μεθόδους πληρωμής τις οποίες μπορείτε να συνδέσετε στον λογαριασμό σας PayPal, όπως πιστωτικές κάρτες ή τραπεζικούς λογαριασμούς.

Το iDeal είναι το σύστημα το οποίο χρησιμοποιεί μεγάλος αριθμός ολλανδικών τραπεζών, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα πραγματοποίησης διαδικτυακών πληρωμών. Διαθέτετε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό σε μία από τις ακόλουθες τράπεζες: SNSRegiobank, SNS Bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos Bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers ή Knab; Τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα των τραπεζών αυτών για να πληρώσετε μέσω του συστήματος iDeal. Η πληρωμή θα φτάσει άμεσα στο DustDeal.gr.

Ναι, είναι εφικτό, για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τραπεζικές μεταφορές, πηγαίνετε στη σελίδα πληρωμής.

Μπορείτε να βρείτε τα οικονομικά σας δεδομένα στη σελίδα επικοινωνίας

Μπορείτε να κατεβάσετε τα τιμολόγιά σας μετά την αποστολή της παραγγελίας στο λογαριασμός πελάτη.

Θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 14 ημερών από την λήψη του επιστραφέντος αντικειμένου. Αυτό συμβαίνει προκειμένου να είμαστε σύννομοι με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Αφού ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε πίσω τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό. Μετά την ακύρωση, μπορεί να πάρει έως και 14 ημέρες.

Εφόσον δεν πληρώσετε για την παραγγελία σας άμεσα, μπορεί να σας γίνει υπενθύμιση να πληρώσετε την παραγγελία σας κάποιες φορές. Εάν δεν απαντήσετε, η παραγγελία τελικά θα ακυρωθεί (από το DustDeal.gr).

Όταν διαθέτετε χρήματα στον λογαριασμό σας, θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διαδικασία πληρωμής της παραγγελίας. Το ποσό που υπάρχει στον λογαριασμό σας θα αφαιρεθεί από το ποσό της πληρωμής.

Εάν πάτε στην ακόλουθη σελίδα, https://www.dustdeal.gr/redeem, μπορείτε να εξαργυρώσετε τον εκπτωτικό κωδικό στο κουπόνι. Μετά από αυτό, όταν τοποθετείτε αντικείμενα στο καλάθι αγορών σας, η έκπτωση θα αφαιρεθεί αυτόματα.

Στην περίπτωση αυτή, πιθανότατα χρησιμοποιείτε κάποια κάρτα με ένδειξη Verified by Visa ή Mastercard SecureCode. Αυτές οι κάρτες απαιτούν μια εξωτερική σελίδα να φορτωθεί από την Visa ή την Mastercard. Μπορεί να συμβεί η συγκεκριμένη σελίδα έχει μπλοκαριστεί από το firewall ή τον pop-up blocker. Μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε στον φυλλομετρητή σας. Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με το ζήτημα αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Πρόκειται για μια διαδικασία ενεργοποίησης μέσω κωδικού ασφαλείας από τον πάροχο της πιστωτικής σας κάρτας. Ανάλογα με τον πάροχο, μπορεί να ονομάζεται Verified by VISA ή MasterCard SecureCode. Μπορείτε είτε να ενεργοποιήσετε τον κωδικό ή να παρακάμψετε την ενεργοποίηση κάνοντας κλικ στο 'μην γίνει ενεργοποίηση'.

Όταν λαμβάνετε κάποιο μήνυμα σφάλματος κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πληρωμής, φροντίστε πρώτα να ελέγχετε εάν συμπληρώσατε όλες τις πληροφορίες. Εάν με αυτόν τον τρόπο δεν λυθεί το ζήτημα, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω email. Αναφέρετε τι ακριβώς ανέφερε το μήνυμα του σφάλματος. Θα ήταν προτιμότερο εάν είχατε τη δυνατότητα να επισυνάψετε και ένα αντίγραφο της οθόνης.

Το DustDeal.gr προσφέρει πάντα την εγγύηση του κατασκευαστή. Η ελάχιστη εγγύηση σε όλα τα αντικείμενα είναι 12 μήνες.

Μπορείτε να ζητήσετε την εγγύηση μέσω της εξυπηρέτησης πελατών. Είναι προτιμότερο να στείλετε ένα μήνυμα μέσω email. Μπορείτε να βρείτε τη διεύθυνση email στην σελίδα επικοινωνίας.

Το DustDeal.gr είναι υπεύθυνο για τα έξοδα αποστολής όταν κάνετε χρήση της εγγύησης.

Όταν αγοράζετε κάποιο αντικείμενο στο διαδίκτυο, έχετε το δικαίωμα μιας δοκιμαστικής περιόδου. Η δοκιμαστική περίοδος είναι κάποιο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο σκέφτεστε και αποφασίζετε εάν το αντικείμενο ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας. Εάν το αντικείμενο δεν σας καλύπτει, μπορείτε να το επιστρέψετε χωρίς να αναφέρετε τους λόγους. Αυτό είναι επίσης γνωστό ως δικαίωμα επιστροφής. Η δοκιμαστική περίοδος είναι 30 ημέρες από την παραλαβή του αντικειμένου. Η δοκιμαστική περίοδος, ωστόσο, δεν είναι περίοδος χρήσης του αντικειμένου. Εάν χρησιμοποιήσετε το προϊόν με τρόπο που να μην μπορεί να πωληθεί ξανά, η περίοδος δοκιμής ακυρώνεται

Η δοκιμαστική περίοδος είναι 30 ημέρες από την παραλαβή του αντικειμένου.

Το τιμολόγιο της παραγγελίας σας αποτελεί επίσης πιστοποιητικό εγγύησης του αντικειμένου σας. εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την εγγύηση, θα χρειαστείτε ένα αντίγραφο του τιμολογίου. Μπορείτε να βρείτε τα τιμολόγιά σας στο 'Ο λογαριασμός μου'.

Εντός της δοκιμαστικής περιόδου (30 ημέρες από την παραλαβή του αντικειμένου) μπορείτε να επιστρέψετε το αντικείμενο χωρίς να αναφέρετε κάποιον λόγο. Πέρα του περιθωρίου της δοκιμαστικής περιόδου μπορείτε να συζητήσετε μαζί μας σχετικά με την επιστροφή, ή για παράδειγμα, όταν το αντικείμενο έχει σπάσει κατά τη διάρκεια της περιόδου της εγγύησης.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών. Η εξυπηρέτηση πελατών θα σας δώσει τις σωστές οδηγίες, ώστε να μπορέσετε να επιστρέψετε το αντικείμενο.

Εντός της δοκιμαστικής περιόδου (30 ημερών από την παραλαβή του αντικειμένου) μπορείτε να επιστρέψετε το αντικείμενο δωρεάν, χωρίς να αναφέρετε κάποιον λόγο.

Το DustDeal.gr δεν χρεώνει έξτρα όταν απιστρέφετε κάποιο αντικείμενο. Ωστόσο, η επιστροφή του προϊόντος στο DustDeal.gr γίνεται με δικά σας έξοδα. Όταν ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, το DustDeal.gr σας επιστρέφει το πλήρες ποσό, που συμπεριλαμβάνει το κόστος αποστολής που έχει πληρωθεί.

Εντός 30 ημερών το ποσό της αγοράς θα επιστραφεί στον λογαριασμό σας.

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα αντικείμενα. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι ολόκληρη η παραγγελία.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να βρείτε κάποιο αντικείμενο στην ιστοσελίδα. Μπορείτε να πλοηγηθείτε με το όνομα της συσκευής σας. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε με δύο τρόπους: χρησιμοποιώντας την 'μπάρα αναζήτησης' και χρησιμοποιώντας το 'επιλέξτε τη συσκευή σας'. Στη συνέχεια, η ιστοσελίδα θα σας ρωτήσει για τον τύπο της συσκευής, τη μάρκα και το μοντέλο. Εάν δεν ξέρετε τι είναι, μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες συνήθως σε κάποιο αυτοκόλλητο πάνω στη συσκευή σας. Ένας άλλος τρόπος αναζήτησης είναι με την χρήση του πρωτότυπου αντικειμένου που θέλετε να αντικαταστήσετε. Το κάθε αντικείμενο διαθέτει έναν ή περισσότερους κωδικούς από τον κατασκευαστή (εμφανή πάνω στο αντικείμενο). Μπορείτε να αναζητήσετε αυτόν τον κωδικό ή 'αριθμό εξαρτήματος', χρησιμοποιώντας τη μπάρα αναζήτησης.

Μπορείτε να αναζητήσετε κάποια συσκευή (μάρκα και συνδυασμός μοντέλου) χρησιμοποιώντας κάποιον αριθμό εξαρτήματος. Ο αριθμός εξαρτήματος είναι ένας μοναδικός κωδικός που υπάρχει πάνω σε κάποια ένδειξη στο αντικείμενο που θέλετε να αντικαταστήσετε.

Όταν προσπαθείτε να συνδεθείτε στο ο Λογαριασμός μου και δεν γνωρίζετε πλέον το συνθηματικό σας, μπορείτε να ζητήσετε κάποιο προσωρινό συνθηματικό χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που υπάρχει κάτω από τα πεδία σύνδεσης.

Όταν πραγματοποιείτε κάποια παραγγελία για πρώτη φορά, θα λάβετε ένα συνθηματικό που έχει δημιουργηθεί αυτόματα μέσω email. Το DustDeal.gr σας συμβουλεύει να αλλάξετε αυτό το συνθηματικό άμεσα σε κάποιο συνθηματικό της επιλογής σας.

Όταν συμπληρώνετε τις πληροφορίες σας κατά τη διαδικασία της παραγγελίας, θα δημιουργηθεί ένας λογαριασμό για εσάς αυτόματα.

Δεν αποκαλύπτουμε τα στοιχεία των πελατών μας σε τρίτους. Μία εξαίρεση σε αυτό είναι οι πληροφορίες που προωθούμε στον πάροχο κάποιας υπηρεσίας πληρωμής, με σκοπό να διευθετήσει κάποια διαδικτυακή πληρωμή. Οι πληροφορίες των πελατών προωθούνται πάντα μέσω ασφαλούς σύνδεσης SSL.

Μέσω της λογαριασμός πελάτη μπορείτε να συνδεθείτε στο δικό σας περιβάλλον λογαριασμού. Αφού συνδεθείτε, θα δείτε όλες σας τις παραγγελίες άμεσα.

Μέσω του λογαριασμός πελάτη του λογαριασμού πελάτη σας μπορείτε να συνδεθείτε στον προσωπικό σας περιβάλλον λογαριασμού. Αφού συνδεθείτε, θα δείτε άμεσα όλες σας τις παραγγελίες. Όταν κάνετε κλικ στο εικονίδιο στο 'Χρέωση', θα ανοίξει το αντίστοιχο τιμολόγιο.

Όταν συνδεθείτε μέσω του λογαριασμός πελάτη μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κουμπί 'Αλλαγή' για να προσαρμόσετε τις προσωπικές σας πληροφορίες.

Όταν συνδέεστε μέσω του λογαριασμός πελάτη μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί 'Αλλαγή' για να προσαρμόσετε το συνθηματικό σας.

Το DustDeal.gr προσέχει ιδιαίτερα τις πληροφορίες που μας στέλνετε και που σας εμφανίζουμε. Ωστόσο, μπορεί να συμβεί και πάλι κάποιο σφάλμα στην ιστοσελίδα. Το DustDeal.gr προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνει τις υπηρεσίες του, γι' αυτό μπορείτε να παρέχετε πάντα σχόλια και απόψεις μέσα από την σελίδα επικοινωνίας.

Εάν διαθέτετε αριθμό ΑΦΜ και παραγγείλετε πάνω από €350, μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας μέσω της εταιρικής σελίδας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα πλεονεκτήματα του εταιρικού λογαριασμού, σας συστήνουμε να δείτε την σελίδα μας που αφορά τις εταιρίες..

Μπορείτε να στείλετε ένα email στη διεύθυνση email business@DustDeal.gr για να ζητήσετε κάποιον λογαριασμό. Ο διαχειριστής εταιρικού λογαριασμού θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Όλοι μας οι εταιρικοί πελάτες απολαμβάνουν άριστες προσωπικές υπηρεσίες από εταιρικούς υπαλλήλους. Επιπλέον, θα λάβετε ποιοτικά αντικείμενα σε ανταγωνιστικές τιμές.

Ως εταιρικός πελάτης, είστε πολύ σημαντικός σε εμάς. Θα εξυπηρετείστε από προσωπική υποστήριξη πελατών, που θα απαντά στις ερωτήσεις σας γρήγορα και με ακρίβεια. Επιπλέον, θα λάβετε μια ανταγωνιστική προσφορά για κάθε παραγγελία, που θα αντιστοιχεί ακριβώς στην περίπτωσή σας.

Όταν είναι η πρώτη φορά που επικοινωνείτε με το εταιρικό τμήμα της BatteryUpgrade, καλό είναι να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη διεύθυνση email: business@DustDeal.gr.

Μπορείτε να στείλετε το αίτημα προσφοράς στην διεύθυνση email: business@DustDeal.gr. Ο διαχειριστής εταιρικού λογαριασμού θα σας δώσει κάποια προσφορά το συντομότερο δυνατό.

Το DustDeal.gr προσφέρει διάφορες μεθόδους πληρωμής. Μπορείτε να δείτε ποιες επιλογές είναι διαθέσιμες σε εσάς στην διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας και στην ακόλουθη σελίδα: https://www.dustdeal.gr/payment.php.

Το DustDeal.gr αποτελεί μέρος της εταιρίας BraunOni B.V. Το DustDeal.gr είναι εγγεγραμμένο στο ολλανδικό Εμπορικό Επιμελητήριο με αριθμό 08129450. Εάν έχετε ερωτήσεις για τις οποίες δεν βρήκατε απάντηση στη σελίδα αυτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα από την σελίδα επικοινωνίας.

Ένας ακόμη τρόπος προκειμένου να κρατήσουμε τις τιμές μας χαμηλά, είναι με το να βελτιστοποιούμε την αποδοτικότητα των διαδικασιών μας. Αντί να διαθέτουμε προσωπικό διαθέσιμο 24/7 προκειμένου να απαντά στο τηλέφωνο παγκοσμίως, το DustDeal.gr προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες μέσω email από την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. Με τον τρόπο αυτόν, το DustDeal.gr μπορεί να σας απαντήσει εντός 24 ωρών. Με αυτόν τον τρόπο περικόπτουμε τα κόστη, που διασφαλίζει πως οι τιμές των αντικειμένων σας θα είναι χαμηλότερη.

Δεν μπορείτε να βρείτε αυτό που ψάχνατε; Δοκιμάστε να χρησιμοποιείσετε την: αναζήτηση

Επιλέξτε εύκολα μια συσκευή ή κατηγορία

Εκτιμήσεις

Αθανασιος Παναγιωτιδης μας βαθμολόγησε:
(5/5)
Προϊόντα:
AEG-Electrolux AirMax AAM 6217 σακούλες σκόνης Μικροΐνες (10 σακούλες, 1 φίλτρο)
Γενικά:
Αμεση εξυπηρετηση.
Διαβάστε εκτιμήσεις απο άλλους πελάτες
  • Δωρεάν μεταφορικά αυτή την εβδομάδα!
  • Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων 30-Ημερών
  • Προϊόντα για πάνω από 35.000 διαφορετικές συσκευές!

Ερωτήσεις; Στείλτε μήνυμα στο: info@DustDeal.gr

Για να φροντίσουμε πως η ιστοσελίδα μας δουλεύει σωστά, χρησιμοποιούμε cookies. Διαβάστη την πολιτική cookie μας. Εάν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, υποθέτουμε πως συμφωνείτε.